Biztos benne, hogy tudja mi és miért történik a cégében?

A statisztikák szerint közel 100 cégvezetőből közel 85 bekötött szemekkel vezeti a cégét

Belegondolt abba, hogy a világ legsikereresebb nagyvállalatai, vagy közép-és kisvállalkozásai miért lehetnek olyan sikeresek, eredményesek? Míg mások milliós árbevétel mellett  mennek csődbe?

Egyes csapatok miért tudnak könnyedén együttműködni, másoknál pedig mindenki tolja a szekeret, de nem akar előremenni?

Míg Ön talán gyakorta az alábbiakkal szembesül:

  • Nincsenek elegendő és megfelelő információi az üzleti döntések meghozatalához.

  • Olyan folyamatok okoznak izzasztó kihívást a dolgozóknak, amik csak akadályozzák őket a megfelelő munkavégzésben: nincsenek azok kialakítva, optimalizálva, kézben tartva.

  • Az adótervezés nehéz terep, nem látja át a pénzügyeket, vakon megbíz a könyvelőjében.

  • Nem tudja azt sem, milyen képzésekkel, lehetőségekkel fektethetne be a dolgozók teljesítmény növekedése érdekében.

  • Felmérni se tudja, egy tervezett projekt mitől lesz eredményes és mitől lesz bukásra ítélve. A folyamatokat a túlélésre rendezte be.

  • Bizonyos szolgáltatásokat, szoftvereket nem olyan mértékben használ, amit a cég jelenlegi helyzete megkívánna – ezért megtakarítás helyett pénzt dob ki az ablakon-, vagy csupán a teljesítőképesség rovására takarít meg.

Mi abban segítünk, hogy egészben lássa a képet és egyben tarthassa a folyamatokat, és ez alapján okos döntések szülessenek

Ma csupán szakembernek lenni már nem elég, ha közben hiányosságok vannak a cégvezetés, ügyvitel vagy folyamatok egyes területein.

Részt veszünk a vállalkozás ügyvitelének kialakításában, leszabályozásában, de ezt követően sem hagyjuk Ön magára, hanem a kialakított rendszer fenntarthatóságát is támogatni tudjuk.

Azoknak az elkötelezett cégeknek, vállalkozásoknak szeretnénk segíteni, akik egy szabályozott, kontrollálható rendszer fenntartásában partnerként kezelnek minket. Hogy elérjék a sikereket, amit megérdemelnek. A KKV-k számára is elérhető kivitelezésben.

Kuti Csilla − Az iAudit vezetője
Herman Krisztina − vezető tanácsadó

Ebben segítünk

Akárcsak egy lakásfelújítás esetén, amikor kicserélteti az ablakokat és ezt követően kifestet. Bizonyára Önben is felmerül: Mekkora projekt ez, milyen részfeladatok lesznek, mennyibe fog kerülni és mennyi ideig fog tartani, mikor költözhetünk vissza?

Majd jönnek a csúszások, plusz költségek, a szakemberek egymást érintő munkafázisai; mennyivel jobb lenne, ha valaki koordinálná és a szakmailag előrelátható problémák elkerülésében segítené Önt?

  1. A vállalkozás bejövő és kimenő folyamatainak feltérképezése, átlátása rövid időn belül.  Láthatatlan belső problémák feltárása.

  2. A vállalkozás ügyvitelének szabályzása, leszabályzása, fenntarthatóságának követése a minőségbiztosítási előírásokat is figyelembe véve.

  3. Ügyviteli/ERP rendszer javaslata. Megfelelő vállalatirányítási rendszer megtalálása.

  4. Megkíméljük, hogy a saját kárán tanuljon. Belső ellenőrként felügyeljük és ellenőrizzük, hol kaphat léket a cég hajója.

➡︎ Komplex látásmóddal, illetve tapasztalattal rendelkezünk:

gyártás, logisztika, számvitel, pénzügy, kereskedelmi vállalkozások tekintetében. Jól ismerjük a gyártó cégek sajátosságait, emellett a beszerzési, értékesítési, számviteli és pénzügyi folyamatokban is otthon vagyunk.

 

➡︎ Nem ma kezdtük:

1991-ben alapított családi vállalkozásként startolva, 21 év vállalatirányítási tapasztalattal rendelkezünk, mindkét oldalt jól ismerjük. Folyamatos szakmai fejlődést központi kérdésnek tartjuk, ezért sokat teszünk is.

 

➡︎ Nemcsak KKV, de nagyvállalati szinten is ismerjük a folyamatokat:

10 év Oracle projektekben – nagyvállalatok, nemzetközi cégcsoportok számára végzett szoftverbevezetésekben – szereztünk tapasztalatot, amit 15 éve a KKV vállalatok számára az ERP ügyféloldali bevezetésekben során kamatoztatunk, a könyvvizsgálati tevékenységünk mellett.

 

➡︎ Hitelesnek tartanak minket:

gyakran külső független szakértőként kérnek fel bennünket projektek átvilágítására, aminek az a célja, hogy megállapítsuk, miért bukott el a projekt.

A vállalkozására szabott ügyviteli és vállalatirányítási folyamatok kiépítése és fenntartása egy befektetés

Az okos és előrelátó vállalkozók,

cégüket tudatosan fejleszteni kívánó vezetők döntése. Ami képes pozitív változást hozni a vállalkozás fejlődésében. Tapasztalatunk szerint az a legoptimálisabb, ha akkor korszerűsítik a szervezetet és a folyamatokat, amikor lendületben van a cég (jól megy), ezzel elkerülhető a nehezebb időszakok terhelése.

Masszív impulzus – minden nap

  • Internal audit: komplex belső ellenőrzési tevékenységgel

  • BPR: üzleti folyamatok újjászervezésével, korszerűsítésével

  • Szoftverfüggetlen ERP tanácsadással

Hogyan kezeljük egyben a cégét, és miként látjuk át egyes területek sajátosságait?